Waarom kan ik geen youtube video plannen om te uploaden?

Ik ga met vakantie alleen ik wil wel video's uploaden maar er staat geen plannen bij hoe kan dat

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Het is niet mogelijk om dit gelijk aan te geven dat hij gepland moet worden geupload.
Wat bij mij altijd wel werkt is om het eerst 5 sec op privé te zetten. hierdoor wordt er op een 1 of andere manier tegen youtube gezegd dat het gepland uploaden moet worden geactiveerd.

kort samengevat :
1. Upload je video, en doe alle basis dingen zoals titel ect...
2. Zet de video op privé
3. Kijk na 5/15 sec of het al mogelijk is om op "Gepland' te drukken.

Simpel als dat ;)
Als dit niet werkt, dan weet ik het zelf ook niet :(
Hoop dat het werkt.

Mvg,
Jenoah