Ik kan niet inloggen op mijn router. Hoe kan dat?

Ik krijg de hele tijd een foutmelding met: "Duplicate Administrator
This device is managed by another user currently!!"
Ik ben de enige thuis die met dit soort dingen werkt. Een half jaar geleden werkte alles gewoon nog. Hoe kan ik dit oplossen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Internet
2.6K
bamibal
9 jaar geleden
http://33.media.tumblr.com/tumblr_mdrbo2ilt21rbq6yxo1_500.gif
Ritsuka
9 jaar geleden
de oplossing van bamibal zou ik eens proberen
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dat is het nou net, dat werkt ook niet

Antwoorden (2)

Gewoon even je experiabox hard resetten door 'm uit en weer aan te zetten... Dit is zo'n nasty bug die maar niet wordt opgelost. Het gebeurt als je de websessie naar je router niet correct afsluit door netjes uit te loggen maar gewoon de tab sluit....
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Koppel alle apparaten af behalve 1 en reset, dan kan het niet anders dan dat jij vanaf dat apparaat de enige gebruiker bent.

Daarna alle instellingen toch nog maar eens goed controleren. Als het probleem aanhoudt zal je moeten kijken of er geen firmware-update is.