Kan je ook losse nummers van tijdschrijften of kranten kopen voor op een IPad?

Ik zag op mijn IPad Kiosk staan en daarmee kan je naar een online apple winkel. Ik zie daar geen Nederlandse bladen in staan.

Ik ben benieuwd of je ook een los nummer kunt kopen van een blad, zoals NRC.Next, een glossy e.d.?

Bij Allerhande heb je een losse app waarmee je gratis die bladen kunt downloaden. Maar dan moet je voor elk blad een app downloaden. Is er geen kiosk functie voor Nederlandse bladen waarbij je een los nummer kunt kopen?

Toegevoegd na 4 dagen:

Dank voor de antwoorden. Ik ben er uit. Er is een Kiosk App van Apple, maar die wordt nauwelijks door de Nederlandse uitgevers gebruikt. Elke uitgever heeft dan zijn eigen app systeem waarin je de uitgaves van die uitgever kunt kopen. In het slechtste geval een app per blad.

Erg onoverzichtelijk, want ik had verwacht dat als je aankopen deed, bijvoorbeeld via de tijdschriften app dat die aankoop in je boekenkast van de kiosk zou staan. Net als bij boeken dus. Dat zou ook niet fijn zijn als je voor elk boek een aparte app had, of voor elke schrijver!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
3.4K

Het beste antwoord

Via de app tijdschrift.nl zijn van een boel tijdschriften losse nummers te kopen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dank je wel

Andere antwoorden (1)

Je kan de app kranten proberen :
http://www.iphoneclub.nl/29309/nederlandse-applicatie-kranten-eindelijk-in-de-app-store/

Gavin
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dank je wel.