Hoe verwijder ik netwerken uit de lijst met bestaande?

Er staan sinds kort allemaal onbekende netwerken in mijn lijst zoals,
GNX747D10
GNX747D12
etc.

Sinds ik dat zag heb ik ook een steeds slechtere verbinding en kan ik soms niet eens meer normaal iets opzoeken, ook zegt mijn mobiel dat er een onstabiel netwerk is waar ik mee verbonden ben.

Is er een manier om deze netwerken te verwijderen of om mijn internet sneller te laten gaan?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Nee, het apparaat ontvangt en herkend wi-fi verbindingen, ook als er nog geen wachtwoord is ingevoerd. Over dat verslomen van de verbindingen: Kijk met een anti virus die ook de wifi

Toegevoegd na 1 minuut:
Scant en oorzaken vindt gdata is een goed voorbeeld
Bronnen: