Hoe kan ik een internetradio die automatisch opstart in de achtergrond bij mijn startpagina verwijderen ?

Heb deze eenmaal beluisterd. Reeds alles geprobeerd om hem te verwijderen, zonder resultaat. Ik gebruik Firefox, Windows vista.

9 jaar geleden
in: Internet
1.3K
SimonV
9 jaar geleden
Hoe heet deze internetradio?
Is het een plugin van Firefox of staat hij bij Configuratiescherm -> Programma's?
luciano
9 jaar geleden
Het is radio nostalgie.fr.
Had reeds gekeken in het configuratiescherm, maar vind hem niet terug onder programma's.
SimonV
9 jaar geleden
Staat deze radio misschien bij "Thema's" of "Plugins" van Firefox? Zie https://support.mozilla.org/nl/kb/add-ons-uitschakelen-of-verwijderen
luciano
9 jaar geleden
Bedankt vr je antwoord, mr ook onder beide elementen vind ik de zender niet terug.
SimonV
9 jaar geleden
Heb je dit misschien al geprobeerd:
- startpagina verwijderen en opstarten vanaf een andere startpagina
- Firefox verwijderen, pc opstarten en opnieuw installeren.
Ik neem aan dat het bij bijvoorbeeld Chrome niet gebeurt. https://support.mozilla.org/nl/questions/678262
luciano
9 jaar geleden
Bedankt. Heb Firefox verwijderd en opnieuw geinstalleerd. Alles OK.
SimonV
9 jaar geleden
Graag gedaan. Ik heb de oplossing als antwoord geplaatst, voor het geval meer mensen last van dit probleem hebben.

Antwoorden (1)

Omdat radio Nostalgie noch bij "Thema’s" of "Plugins" van Firefox noch bij "Programma's" bleek te staan, bleek een oplossing te zijn:
- Firefox verwijderen
- pc opnieuw opstarten
- Firefox weer installeren.
SimonV