kan ik mijn pinaparatuur aansluiten op mijn experia box?

via mijn leverancier CCV kreeg ik een een positief bericht het bedrijf moet dan wel met mij iets omzetten in pinapparatuur iemand ervaring in deze
Gerard

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

CCV moet de aansluiting op afstand aanpassen, als je van ADSL naar glasvezel gaat of van aanbieder wisselt, dat is een zgn bankaire handeling en moet derhalve met de nodige veiligheidsmaatregelen gedaan worden wat niet kostenloos is (ca € 100,-). Bij ons ging dat probleemloos. Als je alleen van modem/router wisselt maar niet van aanbieder of transportmiddel hoef je helemaal niets te doen. Wij hebben onlangs een nieuwe modem/router gekregen (was V8 nu V9 van KPN) en hebben niets hoeven aanpassen.
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Wij gebruiken de experia box 8 van kpn en draaien hier ook via ccv de pin op. Moet wel even door ccv op afstand ingesteld worden