Google Chrome opent niet, wie kan mij helpen?

Sinds enkele dagen doet mijn google chrome het niet meer.
Bij het icoontje van chrome is een schild gekomen (blauw/geel/ antivirus), zodra ik het probeer te openen, opent hij (soms) 2 tabbladen beide blanco en blijft hij laden. Heb diverse keren chrome verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, zonder resultaat.
Virus scan is er al over geweest, systeemherstel gedaan, antivirus uitgeschakeld niets helpt.

Wie kan mij helpen mijn oude vertrouwde google chrome terug te krijgen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Internet
2.4K
fremar
9 jaar geleden
https://support.google.com/chrome/answer/142059
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt, stappen gevolgd.
Chrome opnieuw geopend, inderdaad een nieuwe map Default gekregen maar scherm blijft leeg en sites opent hij niet ook blijft het tekentje staan bij mijn Chrome icoon.... probleem niet opgelost dus
SimonV
9 jaar geleden
Misschien malware? Hopelijk haalt AdwCleaner deze voor je weg.
http://www.bleepingcomputer.com/download/adwcleaner/ Of anders Malwarebytes.
https://www.malwarebytes.org/
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
IK heb AdwCleaner gedownload en laten scannen. maar ik ben niet zo'n held. Hij heeft onder diverse tabbladen dingen aangevinkt om te verwijderen, maar dit zij er best een "hoop" is het de bedoeling om deze allemaal te verwijderen?? Kun je me uitleggen wat ik precies moet doen?
SimonV
9 jaar geleden
Dat kunnen we niet op afstand bepalen... Voor meer hulp kun je hier kijken:
http://malwareinfo.nl/adwcleaner-downloaden-en-gebruiken/
SimonV
9 jaar geleden
Ik heb de indruk dat men over het algemeen alles veiligheidshalve maar verwijdert (Zou ik zelf ook doen).
Maar dan bestaat de kans dat je een (onschuldig) programmaatje opnieuw moet installeren.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
SimonV, beide opties uitgeprobeerd inderdaad "alles" verwijderd wat ze beide aangaven maar beide zonder resultaat... ik begin nu een beetje wanhopig te worden, ik wil mijn Chrome terug ! :(
SimonV
9 jaar geleden
Er was dus wel sprake van malware, maar helaas was dit niet de oorzaak van het probleem. Misschien geef je zelf al de oplossing: je virusscanner blokkeert Chrome.
Welke virusscanner gebruik je (in dat geval gok ik dat je AVG hebt...)?
Heb je al geprobeerd deze (tijdelijk) uit te schakelen of (nog liever) even helemaal te verwijderen?
koraal19
9 jaar geleden
misschien hier kunnen ze jou helpen:
http://www.pc-helpforum.be/forum/

Het beste antwoord

Dat is eigenlijk heel simpel. Gewoon opnieuw installeren. Verwijderen via configuratiescherm en dan een programma verwijderen en dan google chrome aanklikken en verwijderen. dan gewoon opnieuw installeren via een andere browser internet explorer bijvoorbeeld! (Staat op bijna elke computer)