kijken naar streams is niet verboden in nederland. het downloaden (opslaan op je pc) en uploaden zijn wel verboden.
streams worden niet opgeslagen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Niet juist. https://www.security.nl/posting/386269/Juridische+vraag%3A+is+video's+streamen+door+downloadverbod+illegaal%3F Voor de wet is streamen en downloaden hetzelfde, ook al is het technisch net iets anders.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dus het is gelukkig legaal. Dank voor je antwoord.

Andere antwoorden (2)

Nee. Er wordt gebruik gemaakt van Bittorent streams bij de weergave. Rechthebbenden krijgen geen cent voor het afspelen van het materiaal.
escape
9 jaar geleden
De techniek op zich is niet illegaal , het bekijken van de aangeboden films op popcorn zonder te betalen is wel illegaal.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
is daarom de vpn-functie mogelijk gemaakt?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
VPN functie is idd mogelijk gemaakt om anoniem te kijken en dus lastiger te traceren voor gasten als bijvoorbeeld stichting Brein.