Mijn youtube account is met adsense gekoppeld, maar hoe krijg ik nou geld?

Ik heb mijn youtube account gekoppeld aan adsense, zodat ik inkomsten kan genereren. Er staat nu dat het geslaagd is, maar wat is dan de volgende stap? Hoe kan ik nu het geld krijgen, ik heb nog niks van gegevens hoeven invullen.

Toegevoegd na 2 dagen:
Dit zie ik dus, elke dag staat er wat ik die dag heb verdiend, maar de inkomsten blijven steeds 0,0...

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Als je in adsense je uitbetalingsgegevens invult wordt hier op uitbetaald. Youtube maakt niets aan je over, dit doet adsense voor je.

De reclame's in je video's worden betaalt en geregeld door adsense. houdt er wel rekening mee dat je video's goed moeten worden bekeken (veel views) voordat het iets gaat opleveren.

Dus je krijgt geld met veel views, vergeet niet om in je youtube channel instellingen je video's te "monetizen"

Ik ga er van uit dat je in je youtube kanaal de optie Kanaal > inkomsten genereren, aan hebt staan?
Dan kan je bij Videobeheer > Video's > klik op bewerken bij een video> 'inkomsten genereren' > vinkje zetten bij: inkomsten genereren met advertenties > wijzigingen opslaan.

Dan is de video klaar om geld op te brengen.

succes!