Hoe verander ik een taal bij windows movie maker?

Ik heb op mijn movie maker alles in het Engels en ik kan nog geen Engels, hoe verander ik dat? Hieronder staat een foto van de balk je ziet het dat alles in het Engels staat...Maar nu zou ik willen weten hoe je de taal veranderd bij Windows movie maker

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Internet
4.4K

Het beste antwoord

Alle Windows Essentials-programma's hebben een gezamenlijke taalinstelling, dus als je de taal van een van de programma's wijzigt, wijzig je de taal voor alle programma's. Er zijn 48 taal- en regio-instellingen beschikbaar. In de meeste gevallen moet je een nieuwe taal downloaden en installeren voordat je deze kunt gebruiken.

Een nieuwe taal installeren en gebruiken:
1. Sluit alle Windows Essentials-programma's af.
2. Klik op de knop Start Knop Start. Typ in het zoekvak LangSelector en klik vervolgens in de resultatenlijst op de LangSelector-app.
3. Controleer bij What language do you want to use? (Welke taal wil je gebruiken?) de huidige taalinstelling. Klik op de pijl van het vervolgkeuzemenu en klik vervolgens op de taal die je wilt gebruiken.
4.Als de geselecteerde taal nog niet is geïnstalleerd, controleer dan of er een verbinding met internet is, zodat je de nieuwe taal kunt downloaden en installeren, en klik op OK.
5.Je wordt mogelijk gevraagd om toestemming om het programma te downloaden. Klik op Ja.
6.Het Windows Essentials-installatieprogramma installeert de nieuwe taal. Dit kan een paar minuten in beslag nemen. Klik op Sluiten als het downloaden is voltooid.
7.Open een willekeurig Windows Essentials-programma om de nieuwe taal weer te geven.
SimonV
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Tnx het is gelukt!!Ik vond het niet maar jij wel! Bedankt!!
SimonV
9 jaar geleden
Graag gedaan. Fijn dat het gelukt is.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt!!!!