ik wil echt van mijn browsergeschiedenis af. ik heb alles er al aan gedaan. maar het moet toch op een of andere manier gewist kunnen worden?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (8)

Ik gebruik firefox en dat kan met Ctrl+Shit+Del.

Toegevoegd na 42 minuten:
Dat moet dus zijn: Ctrl+Shift+Del
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ctrl+SHIT+Del????
;-)
itsme
13 jaar geleden
Shit, dat heb ik nooit geweten...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oeps...... Moet shift zijn
rose
13 jaar geleden
Een hele mooie 'verspreking'.
Ga naar configuratiescherm > beveiliging > internetopties > browsegeschiedenis en cookies verwijderen.

Toegevoegd na 42 seconden:
als je tenminste Windows Internet Explorer gebruikt.

Toegevoegd na 1 minuut:
'configuratiescherm' vind je links onder in je beeldscherm onder de windowsvlag.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb een site gevonden die uitlegt hoe je dat kunt doen.

http://nl.board.bigpoint.com/seafight/showthread.php?t=67
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je Explorer gebruikt klik je op Extra en kiest dan voor Browsegeschiedenis verwijderen. Gebruik je Firefox, dan klik je ook op Extra, vervolgens op Recente geschiedenis wissen, en dan kiezen voor Alles.
Amadea
13 jaar geleden
Geschiedenis van browser leegmaken
Wil je de historie van je Internet Explorer (browser) wissen? Volg de volgende stappen:

1. Open een browser
2. Ga naar Extra->Internet opties (zie je geen extra, druk dan 1x op de alt toets om het menu weer te geven)
3. Klik bij 'Browsegeschiedenis' op Verwijderen. (Zie afbeelding 1)
(Er verschijnt een nieuw dialoog)
4. Klik bij 'Geschiedenis' op Geschiedenis verwijderen...
fremar
13 jaar geleden
Ik meen dat het ook met Ccleaner kan, wel alle vakjes aanvinken, dan moet het lukken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je Google Chrome gebruikt:
Rechtsboven onder het afsluiten-knopje staat een sleutel-knop, deze aanklikken.

Dan klik je op geschiedenis, waarna waarschijnlijk een nieuw tabblad opent met de geschiedenis.

Dan klik je op "Alle browsegegevens wissen..."

Dan komt er een schermpje waarin je alleen het vakje met browsegeschiedenis wissen aangevinkt moet hebben en de rest moet je niet aangevinkt hebben als je alleen de browsegeschiedenis wil wissen.

Bij "Wis gegevens uit deze periode" kies je Alles.

En dan op "Browsegegevens wissen" klikken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Om volledig af de geschiedenis af te komen moet u volgende stappen volgen.

Maak een snelkoppeling naar Internet Explorer (Bijvoorbeeld c:\Program Files\Internet Explorer\iexplore.exe)

Klik met de rechtermuisknop op de aangemaakte snelkoppeling en kies eigenschappen.

Plaats bij "doel" -private achter "C:\Program Files\Internet Explorer\iexplore.exe" Files\Internet Explorer\iexplore.exe” zodat er "C:\Program Files\Internet Explorer\iexplore.exe" Files\Internet Explorer\iexplore.exe” -private staat.

Druk hierna op OK.

Wanneer u de snelkoppeling gebruikt word automatisch Internet Explorer gestart in de In-Private modus waardoor er ook geen geschiedenis word bijgehouden.

Toegevoegd na 1 minuut:
Correctie:

Plaats bij "doel" -private achter "C:\Program Files\Internet Explorer\iexplore.exe" zodat er "C:\Program Files\Internet Explorer\iexplore.exe"-private staat.