Waarom is er geen geluid op youtube bij sommige filmpjes en liedjes?

Geluid computer staat aan en onderaan in balkje van filmpje zelf staat geluid ook aan en toch niks te horen. Hoe komt dit en hoe op te lossen?

Toegevoegd na 52 minuten:
Het gaat over de filmpjes van Thomas de trein en Chuggington.
Hiervoor nooit problemen gehad en nu geen geluid. bijgevoegd één voorbeeld

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Internet
4K

Antwoorden (1)

Het is vreemd dat sommige filmpjes niet werken (geluid) waarschijnlijk is het een browser " probleem" de meest simpele oplossing om dit te testen is een andere browser te installeren.

het is waarschijnlijk dat om een of andere reden de browser tijdens het afspelen je output in de geluid settings uitzet ( balk onderin rechter muis knop op speaker icoontje en dan output aan klikken, mute/unmute)