Kun je een gehuurde film op itunes kijken terwijl vliegtuigmodus aanstaat ?

Ik heb een film gedownload in de itunes store voor in het vliegtuig, maar kan ik hem ook kijken in het vliegtuig ?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Internet
1.1K

Het beste antwoord

Als het gedownload is, moet het kunnen aangezien het op je memory op je apparaat staat. Je kan het ook altijd controleren als je het nu op vliegtuigmodus doet en de film start.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Op voorwaarde dat VS de film heeft gesynchroniseerd naar zijn device. Anders heb je grote kans dat de film nog op zijn pc staat.