Ik heb thuis heel erg langzaam internet hoe kan ik dit oplossen?

Ik woon net buiten een dorp, en soms als ik iets wil downloaden dan komt mijn download snelheid niet boven de 300kb/sec. Dan kunnen sommige downloads heel lang duren (bijv. een game via steam).

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

zowieso moet je via de kabel internetten, het is sneller en betrouwbaarder, daarnaast kun je inderdaad een hoger internetbundel kopen. Maar 300kb/sec is wel heel erg laag, zelfs voor het laagste aanbod op de markt. Vaak zorgen Apple producten ervoor dat ze al het wifi "overnemen". Zorg dat al het wifi/internet van andere apparaten uit staat.

Ik ken iemand en die had veel apple apparaten, waardoor zijn computer niet meer goed internet had. Toen had hij alle wifi uitgezet en het werd een stuk beter.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt voor je antwoord. Ik heb nog nooit geprobeerd om met een Internet kabel te downloaden. Ik heb nu net een internet kabel in mijn laptop gestopt en mijn peak snelheid is nu al 1,3mb/sec :D

Andere antwoorden (1)

Je internet bundel updaten via je provider.