Zou GV de duimpjes groen en rood moeten maken?

(En iets verder uit elkaar zetten.)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Lijkt mij een goed idee! En dan meteen die streepjes naast het handje weghalen. Die lijken nu op het cijfer 1.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

Dat lijkt me een goed plan. Wel moet ik dan eerst 100 punten hebben. Dit antwoord helpt me daarbij ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik help je ff +1
Van mij niet echt...

Misschien dat het wat vrolijker en gekleurder eruit gaat zien...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik weet het niet... ik denk niet dat het de eenheid van de vormgeving (blauw-paars-wit) ten goede komt...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Van mij hoeft dat niet zo, dit systeem is duidelijk genoeg. Daarnaast ben ik bang dat het dan echt te druk wordt met kleuren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Maar 't komt vaak voor dat men per ongeluk op 't verkeerde duimpje klikt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dan ben je gewoon net zo motorisch gestoord als ik, als ik een reactie op een vraag wil geven en per ongeluk op Goeie vraag klik.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Moet men beter mikken!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Voor alle GV-leden een cursusje muisgebruik... ;-)
Op zich wel handig, maar het vloekt met de andere kleuren..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, ik zou de huidige kleur niet vervangen. De huidige stijl van deze site (kleurgebruik) is in mijn ogen prima.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat zou voor jullie wel makkelijker zijn ja!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, doe maar transparant, dan zie je ze niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
minduimpjes zouden moeten worden afgeschaft...waarom een antwoord negatief belichten als je 9 vd 10 keer toch geen toelichting krijgt?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zo had ik het nog niet bekeken. Je hebt helemaal gelijk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
;-) (waar is mn plusduimpje dan?) haha
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@Schmeerkees:
Zo moet je 't ook niet bekijken.
Minduimpjes moeten anoniem kunnen, anders is de kans groter dat er ruzies en nodeloze discussies ontstaan.