Hoe bestrijd ik spam-reacties op mijn WordPress.org blog?

Tot nu toe gebruikt ik de Akismet-plugin. Die plaatste alle vermeende spam-reacties automatisch in de spambox, waarna je er geen last meer van hebt. Maar sinds een paar doet ie het dus niet meer.

Geeft iemand een idee hoe ik dit kan oplossen? Is het een optie om Akismet te verwijderen en opnieuw te installeren? Zijn er misschien andere plugins die de moeite waard zijn?

Dank bij voorbaat voor alle antwoorden!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Probeer Akismet eens te verwijderen en te herinstalleren via de webinterface. Of probeer hem handmatig via bijvoorbeeld FTP te installeren. Download je plug-in hier: http://downloads.wordpress.org/plugin/akismet.3.0.1.zip. En pak het bestand uit in wp-content/plugins via bijvoorbeeld FTP. Succes met je blog!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik heb het geprobeerd en het schijnt te helpen.
Erg veel dank!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Geen dank :)