Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

kan ik 4g internet gebruiken met prepaid bij T-mobile?

Ik wil graag een gsm kopen, die kan 4g. Maar er is ook een goedkopere versie zonder 4g. Ik woon in het zuidelijkste punt van NL en wil graag prepaid behouden bij T-mobile. Kan ik dan 4g gebruiken? Of binnen twee jaar ofso, zolang ik die nieuwe smartphone heb

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Internet
789

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Hallo,
Je kunt bij T-Mobile 4G gebruiken met prepaid, zie hieronder het antwoord op het T-Mobile forum:

Bij T-Mobile krijgt iedereen 4G! Dus ja, ook als je PrePaid hebt.

De snelheden en prijslijsten zijn als volgt voor PrePaid.

-Snel Internet Maand 350 MB voor €12,50 per maand. Je maximale internetsnelheid is hiermee 15 Mb/s
-Snel Internet Maand Extra 1000 MB voor €19,95 per maand. Je maximale internetsnelheid is hiermee 30 Mb/s


Je hebt helaas geen 4G bereik... Bij bijgevoegde twee afbeeldingen zie je dat Limburg nog geen bereik heeft, en dit binnen 3 maanden ook niet zal gebeuren.
Ik weet niet of je de mogelijkheid hebt, maar bij Vodafone heb je in het diepste Zuiden wel al 4G bereik, nog niet overal. (https://www.vodafone.nl/support/netwerk-en-dekking/dekkingskaart.shtml)

Veel succes met de keuze!

Maarten
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding