Hoe kun je, je website populairder maken en meer hits ontvangen?

Een vraag die bij me opkwam naar aanleiding van de vorige vraag die ik stelde.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (5)

reclame zeg tegen je vrienden en die moeten het ook weer tegen hun vrienden door vertellen.
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zo makkelijk werkt het helaas niet.
Kort gezegd: Reclame maken, linkjes verzalemen, de juiste inhoud op je website plaatsen en adverteren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ligt natuurlijk aan wat voor een soort website je hebt. Zoek je doelgroep uit en ga binnen deze groep promoten met mond op mond reclame en eventueel banners. Het alle belangrijkste is natuurlijk dat je een goede/mooie/overzichtelijke website hebt. Als je eenmaal de mensen binnen hebt wil je natuurlijk ook dat ze blijven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Google heeft een geheim algoritme aan de hand waarvan pagina’s worden gerangschikt. Ze proberen te kijken naar de beste geschiktheid voor de vraagsteller.

Ze kijken naar het aantal keren dat de zoekwoorden op de pagina voorkomen, de relevantie van de tekst, het aantal relevante links naar de pagina en zo nog een hele reeks andere factoren.

Als je hoog wilt scoren in de Google Ranking doe je er goed aan allereerst maar eens een hele goede, voor gebruikers nuttige, site te bouwen.

Bij onderstaande site kun je het een en ander vinden over zoekmachineoptimalisatie, de ‘wetenschap’ van het Google onder de baard kriebelen…
rose
14 jaar geleden
Hier is heel veel over te vertellen. Als je je website populairder wilt maken is het belangrijk om backlinks te verzamelen van gerelateerde websites. Lees het onderstaande artikel voor een paar goede tips.