Dat denk ik niet. En ik lig af en toe in een deuk om de antwoorden daar. Dat mis ik hier nog wel eens...
Zie bron.
AWM
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Of deze: http://img696.imageshack.us/img696/2103/4060copycopy.jpg
AWM
14 jaar geleden
LOL! En daar mag zo een vraag blijven staan, zonder dat de beheerders vrees hebben dat de website ten onder gaat...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ZOALS MIJN CAPSL OCK VRAAG, BEN DER NOG STEEDS NIET UIT EN MN HELEL LEVEN GAAT NAAR DE KLOTEN
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
een lamp met een deuk?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@Panic:
rofl...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Infinite loop :).
Als ik alleen al zie dat op answers.yahoo.com kennelijk gestemd kan worden op het beste antwoord dan is het antwoord op deze vraag nee.

Nu zul je misschien de inhoudelijke kwaliteit van de antwoorden bedoelen, maar ik denk toch zeker dat de mogelijkheden die je de gebruiker biedt bijdragen aan de totale kwaliteit van de site.

Dus nee GV is niet beter dan answers.yahoo.com.