Wat is een webhosting, zonder reclame en helemaal gratis?

Ik heb een lange tijd gebruik gemaakt van 000webhost, alleen als je nu naar mijn website gaat komt er een reclame blok direct in mijn scherm... Ik ben op zoek naar een webhost die gratis is, en 100% reclamevrij. En dan ook geen invliegende reclameblokken.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Internet
1.3K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ieder
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik gebruikte ook altijd 000webhost, maar steeds vaker andere gratis hosts.

Het beste antwoord

Bij de meeste isp's (ziggo, UPC, KPN, Tele2, online etc) krijg je bij je abonnement gratis webspace. Deze is zonder reclame. Het enige nadeel is dat het webadres wel eens erg lang kan zijn. Dit is niet gratis op te lossen, maar als je voor een paar euro per jaar een domein claimt Dan kun je wel een doorverwijzing maken naar je personal webspace bij je isp.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt, ondanks dat ik toch een betaalde hosting heb genomen, was dit het beste alternatief.

Andere antwoorden (2)

Ik heb mijn webside bij Webnode. Is gratis en zonder reclame. Wel moet je wel je eigen websitenaam officieel registreren. Dat kost ongeveer 14 Euro p/j. Er zijn uitgebreide mogelijkheden om je site zelf in te richten.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je kan x10Hosting proberen (zie bron). Die is helemaal gratis. Ik heb deze een tijdje gehad voor studieprojecten.
Bij x10Hosting krijg je een cPanel, PHP 5, MySQL 5, Joomla, Wordpress, ... Ging soms wel wat traag.