Waar kan ik als particulier betrouwbaar en goedkoop een domeinnaam aanvragen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

verso.nl is een aanrader maar 80cent momenteel voor .be of .nl
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als ik verso.nl intyp krijg ik een aanbod om het domein verso.nl te kopen?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dit is een tikfoutje. Het is versio.nl .
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
ja sorry versio

Andere antwoorden (3)

je zou eens kunnen proberen bij One.com
ten eerste kun je daar een domein aanvragen, maar je kunt er ook hosten, hosten kost iets van € 1,82 per maand
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik kan Hostnet.nl aanraden. Die gebruik ik zelf ook en de laatste keer betaalde ik €12,04, voor een heel jaar.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
transip.nl

Toegevoegd na 2 minuten:
daar kan je ook zelf dns beheren en indien nodig (bijv als je iets met office 365 gaat doen) je dns servers zelf aanpassen. dat laatste kan bij anderen vaak niet. Voor EUR 4 ben je klaar