Hoe kan via VLC Player HD Streaming opnemen?

Ik heb een UPC Mediabox ik zou graag een FTP verbinding willen maken om een HD Streaming te kunnen doen graag bijvoorbeeld willen opnemen zodat ik de uitzendingen via de FTP verbinding naar mijn pc laten toe trekken als je iemand weet iemand de oplossing...????

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Dat gaat niet, op de UPC mediabox draait geen ftp server. Ze bieden geen enkele mogelijkheid om opnames van de mediabox af te halen.
gvrox
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Shit, wat zou ik moeten doen dan wat zijn de mogelijk heden wat ik kan doen???