Waarom krijg ik steeds een foutmelding bij het benaderen van een website?

Ik krijg elke keer deze foutmelding:

''Failed to send your message. Please try later or contact the administrator by another method.''

Als ik een website wil benaderen via een contactformulier op hun site, krijg ik die foutmelding telkens. Wat betekent het en hoe verhelp ik het?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Internet
SimonV
9 jaar geleden
Welke website is het?

Het beste antwoord

Het is niet een fout die jij kunt verhelpen. De websitebeheerder van de betreffende site zal dit moeten doen. Het gaat waarschijnlijk om een Wordpress website waar een instelling niet juist is bij de hostingprovider.

Kijk of je de websitebeheerder een mail kunt sturen om het probleem te melden of neem op een andere wijze contact op.