Hoe krijg ik het gewone Google Chrome nieuw tabblad met mijn favoriete pagina's terug?

Als ik een nieuw tabblad open, krijg ik Bing ipv het tabblad met mijn favoriete pagina's. Het is geen extentie!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Internet
10.4K

Antwoorden (2)

Dan moet je bing verwijderen uit de lijst met zoekmachines. Dit doe je rechtsbovenin. Dan instellingen - en dan is ergens een link voor zoekmachines beheren.
Vervolgens hoef je alleen google nog als standaard zoekmachine in te stellen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ook dit heb ik al gedaan. Zonder succes. Als ik iets in mijn omnibox intyp is Google wel de zoekmachine.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
En als je op extra --> extensies klik, verwijder dan eens de extensies die je niet gebruikt, misschien dat dat helpt, anders zou Chrome opnieuw kunnen installeren.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik installeer Chrome wel opnieuw. Extenties zijn het ook niet.
Je kunt bij de instellingen van Chrome onder het kopje 'Bij opstarten' aangeven wat je standaard wilt zien in een nieuw tabblad. Wanneer je De pagina 'Nieuw tabblad' openen' selecteert. Krijg je op een nieuw tabblad de zoekpagina van Google te zien met daaronder de meest bezochte pagina's.

Wanneer je de pagina met je apps wilt zien, moet je bij de instellingen kiezen voor 'Een specifieke pagina of een reeks pagina's openen.' en dan klikken op 'Pagina's instellen'. Wanneer je bij toevoegen 'chrome://apps/' invult, krijg je de pagina met apps als nieuw tabblad.