Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

9 van de 10 films die ik download met nieuwsgroepen hebben een wachtwoord nodig om uit te pakken, hoe kan ik die voorkomen of oplossen?

ik gebruik een payserver van eweka en sabnzbd.
ik word er een beetje moe van om de hele tijd opnieuw een andere nzb te zoeken om vervolgens er achter te komen dat ik er weer een wachtwoord voor moet hebben

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
1.7K
paulus811
12 jaar geleden
Ik download al jaren via usenet en gebruik ook sabnzb en heb nog nooit een wachtwoord moeten opgeven. Dat lost jouw probleem niet op, maar wellicht moet je het in de instellingen van sabnzb zoeken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
welke site gebruik je om je nzb's te zoeken?
paulus811
12 jaar geleden
spotnet. In de spot staat een pijl en daar klik ik op. Dat zorgt ervoor dat de bijbehorende nzb automatisch op de nzb folder van mijn nas terecht komt die de boel vervolgens download, repareert en uitpakt. Maar als ik een nzb via binsearch binnenhaal gaat het ook altijd goed, tenzij de post te oud is. Maar om een wachtwoord is nog nooit gevraagd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik krijg de hele tijd files van 10 of 25 mb als ik zoek bij binsearch.info wat doe ik fout?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ow laat maar ik had niet goed gekeken :)

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Binsearch.info geeft netjes aan of er een password op zit of niet. Met Spotnet heb ik ook weinig problemen i.c.m. wachtwoorden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Dat kan je niet voorkomen of oplossen je moet gewoon het wachtwoord hebben mail anders de site een andere oplossing heb ik niet voor je
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Probeer spotnet eens
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding