Bij welke provider kan ik tv + internet per maand afnemen?

Ik heb voor een periode van 3 maanden tv + internet nodig en kan dus geen jaarcontract afsluiten. Wie weet bij welke provider ik terecht kan, want overal is het één of twee jaar vast.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Bij ziggo is dat mogelijk:

Opzegtermijn
U kunt de abonnementen van Ziggo elke dag opzeggen. Die gaat in op de dag dat Ziggo de opzegging ontvangt.

Heeft u een maandabonnement? Dan kunt u alle producten van Ziggo per maand opzeggen. Doet u dat bijvoorbeeld op 13 mei? Dan is 13 juni de einddatum van uw abonnement. Een latere datum mag natuurlijk ook.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dank, dit staat in eerste instantie niet in beeld, maar telefonische kan het wel worden geregeld.