Dat hangt er een beetje vanaf welke mobiel je hebt. Op de meeste nieuwere mobiels kan je wel films zetten, als ze in mp4 staan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als mp4 bestand kun je films bijvoorbeeld op een samsung star zetten. Ook op de meeste (wat duurdere) nieuwe mobiels van samsung is dit mogelijk.

Als je een iphone hebt, kun je de films gewoon downloaden uit iTunes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb een Nokia lumina 800