Kun je zelf bepalen wat er word weergeven als je je naam Googled?

Je kan nu ook zelf foto's uploaden enzo op google hoorde ik maar kan je dan ook zelf bepalen wat er word weergeven als je naam word gegoogeld? Of dat je zegt dat je iets juist niet wilt hebben weergeven? Zo ja hoe?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Internet
Amadea
9 jaar geleden
Nee, dat kan je niet zelf bepalen. Alles wat jij op internet zet met jouw eigen naam erbij zal met Google gevonden worden. Dus bedenk goed of je wilt dat anderen die informatie over jou kunnen opzoeken!

Het beste antwoord

Nee, wel is google sinds kort verplicht om heel oude informatie of onjuiste informatie van google te verwijderen. Dit doen ze niet uit hun zelf. Hiervoor moet je een verwijdering voor aanvragen, dit kan op : https://support.google.com/websearch/troubleshooter/3111061?hl=nl dit zal niet al te makkelijk gaan maar, als je echt zeker ben van je aanklacht zal je zeker gelijk krijgen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ozewiezewozewiezewallakristallix
9 jaar geleden
Wat je wel kan doen is adverteren bij door jouw gekozen trefwoorden. Dat geeft je invloed bij de gesponsorde links. Maar dat zal inderdaad niet zijn wat de vragensteller bedoelt.

Andere antwoorden (1)

Op jouw foto's rust portretrecht, dus als je jouw foto's niet op het internet hebt gezet maar een ander dan is deze strafbaar. Met een aanklacht (of gewoon vragen) zou je de foto's van Google kunnen krijgen.