Ik heb perongelijk mijn draadloos internet opmijn laptop uitgeschakeld. Hoe schakel ik hem weer in ?

Het draadloos internet deed al raar maar toenzei mijn vader dat ik hem moest verwijderen maar ik wist niet hoe dus opeens klikte ik op uitschakelen en toen was de hele lijst draadloos internet weg, mijn vader wist ook niet hoe je dat moest terug zetten. Mijn laptop merk is Acer.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
1.4K

Antwoorden (3)

Meestal zit er een knop opzij of vooraan je toestel waarmee je opnieuw draadloos internet kan krijgen. Op voorwaarde dat je al je gegevens niet h ebt verwijderd
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je moet ergens en knopje op je laptop hebben waar als je op drukt hij het weer inschakelt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ga via

Start / Configuratiescherm / Windows Mobiliteitscentrum

Naar het mobiliteitscentrum, en daar staat onder andere een knop met draadloos netwerk in (of uit) schakelen.

Toegevoegd na 2 minuten:
Op onze Acer zie ik ook geen aparte of FN-combinatie op het toetsenbord zitten.