Zou het kunnen zijn dat hier de vragen worden 'gegoogled' in plaats van de antwoorden ?

Sommige vragen zijn zo verschrikkelijk complex dat ik me slecht kan voorstellen dat deze spontaan 'opborrelen'.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Heb je voorbeelden?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
daar hoef je niet veel moeite voor te doen, gewoon rustig terug bladeren.

Het beste antwoord

ja, ik denk wel dat mensen dat doen, maar het is wel jammer.
zeg nou zelf: je levensvraag hier stellen is toch veel leuker dan zomaar een vraag van google? :)
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Dat is heel goed mogelijk hoor, ik denk dat veel mensen hier wel degelijk bezig zijn met zo nu en dan wat lastige vragen.

Ikzelf ook alleen zet ik ze hier niet op maar google ik de antwoorden zelf even. Of ik ga er over in discussie met vrienden :P
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Welke vragen bedoel je , geef wat voorbeelden. Soms zijn er zeer technische vragen maar dat zou toch wel kunnen, ik heb wel de indruk dat bepaalde complexe vragen beantwoord worden door een relatief klein groepje mensen ,Maar dat is mischien juist hun specialiteit. Maar gegoogled? Misschien om leuk over te komen?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik vind dat niet zo erg. Zolang mensen daar maar een leuk verhaaltje van maken.
Zolang ze maar niet copy-pasten.
AWM
15 jaar geleden
Nee, ik zie hier geen enkele aanleiding toe!