Zou het kunnen zijn dat hier de vragen worden 'gegoogled' in plaats van de antwoorden ?

Sommige vragen zijn zo verschrikkelijk complex dat ik me slecht kan voorstellen dat deze spontaan 'opborrelen'.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

ja, ik denk wel dat mensen dat doen, maar het is wel jammer. zeg nou zelf: je levensvraag hier stellen is toch veel leuker dan zomaar een vraag van google? :)

Bronnen:
-

Dat is heel goed mogelijk hoor, ik denk dat veel mensen hier wel degelijk bezig zijn met zo nu en dan wat lastige vragen. Ikzelf ook alleen zet ik ze hier niet op maar google ik de antwoorden zelf even. Of ik ga er over in discussie met vrienden :P

Welke vragen bedoel je , geef wat voorbeelden. Soms zijn er zeer technische vragen maar dat zou toch wel kunnen, ik heb wel de indruk dat bepaalde complexe vragen beantwoord worden door een relatief klein groepje mensen ,Maar dat is mischien juist hun specialiteit. Maar gegoogled? Misschien om leuk over te komen?

Ik vind dat niet zo erg. Zolang mensen daar maar een leuk verhaaltje van maken. Zolang ze maar niet copy-pasten.

Nee, ik zie hier geen enkele aanleiding toe!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100