Hoe kan ik Webs Searches verwijderen?

Steeds als ik Google Chrome open, is de startpagina Webs Searches, terwijl erbij instellingen Google staat. Ik heb ook niks nieuws gedownload, behalve Adobe nogwattes en ActiveX ofzo maar dat is automatisch gebeurd. Bij extensies staat ook niks.

Hoe kom ik er van af?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (3)

Ga naar instellingen. Druk onder het kopje 'bij opstarten' op 'een specifieke pagina openen'.

Als je dat gedaan hebt, druk je op 'pagina's instellen'. Daar kun je zelf (een) nieuwe startpagina('s) instellen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dat doe ik steeds, als ik hem dan 1x open, staat die pagina er ook, maar als ik hem dan weer opnieuw open, staat webs searches er weer.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ow nu blijft er wel google staan. Ik hoop dat het niet meer verandert. Bedankt voor je antwoord. :)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Nu is het weer teruggekomen.
Amadea
9 jaar geleden
Het is malware, ja, een soort virus. Die herinstallert zichzelf telkens weer. Zie http://www.pcwebplus.nl/phpbb/viewtopic.php?t=14169 om het op te lossen!
rechts boven op die 3 streepjes klikken dan instellingen dan alles veranderen naar google
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hetzelfde probleem had ik ook. Simpelweg een nieuwe startpagina instellen bleek niet te helpen, net zo min als instellingen aanpassen. Steeds weer kwam 'webssearches' als startpagina in beeld en veranderde mijn zoekmachine van google in 'webssearches'. Ik ben uiteindelijk gaan googlen en vond deze site, waarvan ik hier even de link plaats. http://www.pcrisk.nl/verwijderingsrichtlijnen/7455-istart-webssearches-com-virus Succes!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt voor je antwoord. Er staat niets meer van webssearches bij de programma's, maar het blijft terugkomen. Bij instellingen enzo blijft Google staan, maar bijv. 2 van de 5x dat ik Google Chrome open, staat webssearches er weer. :(
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je hebt helaas gelijk...Bij mij is webssearches ook weer terug! Ik dacht dat ik er vanaf was. Blijkbaar is het een zeer hardnekkig virus. Mijn zwager is computerexpert; ik zal hem eens vragen wat er aan te doen is. Als ik het weet, hoor je het.