Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe kun je het beste een vlog maken ?

soort van blog maar dan gefilmt

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Internet
1.5K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

De camera op een statief zetten en dan de timer aanzetten. Dan loop je weg om de camera uit te zetten als je klaar bent.
Dan knip je dat laatste stuk er gewoon uit en dan upload je hem.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
de camera hoog houden en gaan lopen zorg dat je gezicht goed in beeld is.
ps. op statief en alleen maar zitten is niet vloggen. Vloggen is als je de stad in gaat bijv.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik zou eerst inspiratie opwekken bij je kijkers eerst Ze laten intresseren in je leven wanr eigelijk ben je net zoals 6miljart andere mensen laat je uniek zijn mensen gaan je later leuk vinden en gaan je vlogs kijken maar dit zijn tips voor vloggen :


Voor je gaat beginnen moet je ff je arm trainen beetje vaken met je camera zo staan om te oefenen het lijkt makkelijk maar zolang een camera op die manier vasthouden is moeilijk (als je niks ervan snap kijk naar andere youtubers) zoals enzoknol de beroemde vlogger.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Volgens mij moet je dicht bij jezelf blijven. Niet nadoen wat andere doen. Er zijn best veel youtube filmpjes met tips over vloggen.

Toegevoegd na 1 minuut:
en vooral gaan doen denk ik. Daar leer je het beste van. Vraag vrienden en volgers om tips.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding