Waarom werkt mijn Livebox opeens niet meer ?

Zojuist viel mijn internet verbinding weg van Online, hij blijft maar op het @ lampje knipperen. Hij viel wel vaker zomaar ff weg maar kwam steeds vanzelf terug..reset enzo helpt ook niet meer

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Die Liveboxen hebben niet het eeuwige leven. Die van mij is jaren geleden al gesneuveld. Gewoon een nieuwe modem kopen en die ertussen zetten. Dat gaat prima. Suc6.
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hmm nooit aan gedacht :d
MissBiggie
13 jaar geleden
:)