Hoe vindt je welk bedrijf ooit op een locatie zat?

Ik werk bij een klimpark in almere maar ik weet dat we in 2013 daar een ander klimpark hadden overgenomen. Ik ben wel heel benieuwd naar hoe dat park heetten en of dat park ergens anders nog bestaat. Nu vroeg ik mij af, is er ergens op het internet te vinden welk bedrijf daar heeft gezeten?

Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
in: Internet
1.2K

Het beste antwoord

Als je zoekt op
klimpark almere before:2014
krijg je dit bericht:
Ziplinepark Almere is overgenomen door het Amsterdamse Fun Forest. Het ziplinepark was een samenwerking tussen een ondernemer uit Ermelo en Staatsbosbeheer. In juni vorig jaar sloot het park omdat er problemen waren met de lange kabelbanen.
SimonV
2 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
Heel erg bedankt, stom dat ik het zelf niet kon vinden. Ik werk daar zelf maar niemand kon het zich herinneren.