Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik zorgen dat het lijkt alsof ik vanuit de VS internet?

Ik heb gelezen dat je door middel van een proxy (?) je websites op het verkeerde been kan zetten zodat het lijkt alsof je vanuit de VS aan het internetten bent. Nou zijn daar al eerdere vragen over gesteld, maar ik zit toch nog een beetje vast. Ik heb een add-ons gedownload maar nu weet ik niet hoe het verder moet. Ik gebruik Mozilla als browser. Ik begrijp dat je het IP-nummer handmatig moet verwijzen (correct me if I'm wrong). Maar hoed doe je dat, hoe weet je welk Ip-nummer en hoe zit het met een poort ,moet je die ook wijzigen? Sorry voor de vele vragen, maar ik ben een leek op internet gebied.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet
871

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Neem een progamma, foxyproxy-plugin voor firefox... En ga naar een proxy-aanbieder... En neem er een in Amerika, log dan in en die site zal dan jou als amerikaan aanzien...

Foxyproxy haal je gratis op...
proxyservers: http://www.publicproxyservers.com/page1.html en verder
en dan heb je eigenlijk alles al...

Stel dan foxyproxy zo in dat hij de proxy gebruikt in plaats van je eigenlijke i.p. adres...

klaar is kees...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding