Mijn taakbalk verdwijnt als ik Google Chrome opstart. Hoe los ik dit op?

Ik heb F11 al geprobeerd!

Toegevoegd na 23 uur:
Ook de taakbalk vergrendelen lukt niet, eveneens in het menu is er niets te vinden dat helpt. Weet iemand nog iets?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Internet
41.2K

Antwoorden (1)

Klik op Start, en kies bij Instellingen voor Taakbalk en Menu Start.
Zet onder Taakbalk een vinkje voor "Taakbalk altijd op voorgrond weergeven". Klik op Toepassen, en sluit af met OK.
Amadea
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dank je wel! Deze mogelijkheid had ik inderdaad al gevonden. Helaas is deze mogelijkheid er bij mijn instellingen niet.. Ik heb overigens Windows 7.
Amadea
10 jaar geleden
En komt ook niet "Eigenschappen" tevoorschijn als je op het moment dat je wél de taakbalk hebt op een lege plek op de taakbalk met de rechter muisknop klikt?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb een afbeelding toegevoegd. Daar staat 'op voorgrond' weergeven niet bij.
Amadea
10 jaar geleden
Staat het ook niet bij de informatie onder "Hoe kan ik de taakbalk aanpassen"?
Amadea
10 jaar geleden
Verhip, inderdaad is in Windows7 de mogelijkheid om aan te geven dat je de taakbalk altijd op de voorgrond wilt hebben verdwenen. Heb je op jouw toetsenbord wel een Windowsknop? Door daarop te drukken wanneer ik de taakbalk "kwijt" ben komt ie op mijn beeldscherm weer tevoorschijn.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Het is inmiddels vanzelf verholpen, verder geen aanpassingen gedaan. Toch bedankt!