Is er een site waar je een verjaardagkaart kan laten versturen door vreemden?

Mijn moeder is binnenkort jarig (16 april) en ze krijgt zelden een leuk kaartje opgestuurd. En op een gewone dag zitten er ook alleen maar rekeningen of reclamefolders in de bus. Nu leek het mij grappig om m'n moeder kaartje van vreemden te laten krijgen zodat ze toch leuke post krijgt.

Bestaat daarvoor een site dus waar je iemand die jarig of ziek is of jubileum viert of zomaar een kaartje mag ontvangen van een vreemde.

Sommige mensen vinden het leuk om af en toe zomaar een kaartje naar iemand te sturen die ze niet kennen.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Internet
1.5K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik kan zelf ook wat geinige kaartjes maken en vreemde namen eronder zetten maar misschien is er ook wel een site. . .
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Leuk en lief idee! Maar let op aan wie je het adres van je moeder geeft. Niet iedereen heeft goede bedoelingen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja dat klopt dat moet je met heel veel dingen, uitkijken voordat je iets doet. Ik kan ook een leuke foto op Facebook posten en vragen of mijn vrinden daar iets leuks onder willen schrijven voor m'n moeder die zelf geen Facebook heeft.

Het beste antwoord

Er is, zo ver ik weet, geen speciale site voor dit soort dingen. Wat je wel kunt doen is, mensen die je kent benaderen of ze een kaart willen schrijven en sturen bijvoorbeeld via facebook. Koop desnoods zelf een aantal kaartjes en laat ze ter plekke er iets op schrijven, zodat ze het niet vergeten. :-)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja dat is een super idee om zelf kaarten te halen en dan vragen of mensen er iets leuks op willen schrijven en die dan bij m'n moeder in de brievenbus stoppen!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Meest passende antwoord op de vraag en leuke reactie!

Andere antwoorden (3)

Als je er geen geld voor wil uitgeven, dan kan het helaas niet. Dan kan je alleen een e-card versturen. ( http://www.gocards.nl/?adwords=1&gclid=CNfF18r1070CFXMRtAodSX8AmA )
Als je wel geld wil uitgeven, is http://www.greetz.nl/kaarten/ een leuke site. De meeste kaarten zijn ongeveer 2-3 euro.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja ik weet dat er kaartensites zijn om een kaartje te bestellen maar dat is niet mijn vraag! LEZEN!!! Mijn vraag is of er een site is waar ANDERE mensen mijn moeder (of wie dan ook) een kaartje kunnen sturen. Want je hebt van die kaartjesversturensites zoals bijvoorbeeld postcrossing. dus misschien...
Zowat elke site kan dat. In het veld "Van" kan je elke willekeurig e-mailadres invullen dat je maar wil, of dat nou bestaat of niet. Hou er wel rekening mee dat replies naar dit onbestaande e-mailadres verloren gaan, of je kan zelfs toevallig een bestaand e-mailadres ingeven.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja maar dan krijgt mijn moeder het niet fysiek in de brievenbus maar als email, ook leuk hoor maar ik had misschien dus nog duidelijker mijn vraag moeten formuleren door er iets bij te zetten in de trant van: een echt kaartje van karton met postzegel wat je vast kunt houden ;)
Ik ken een leuke website waar ze dat doen: The World Needs More Love Letters. Hij is wel internationaal, dus je moeder moet Engels kunnen lezen en je moet een verhaal hebben waarom je moeder het zo verdiend. Ik ben me er bewust van dat dit vier jaar later is, maar misschien vind je het nog steeds leuk om te doen. Het is een zeer leuk en lief idee!
Oh en deze website heeft hetzelfde concept: http://www.postcardhappiness.com/postcard-happiness-project/
Toegevoegd op 16 juni 2018 15:52: tekst