Waarom is de foto voor twitter te groot?

Ik probeer bij mijn twitter account een profielfoto toe te voegen. dan krijg ik de volgende melding: There was a problem with your picture, probably too big.

Hoe kan dit ? het is een gewoon jpg bestandje die overal ( hyves, facebook, goeievraag etc ) te gebruiken is.. wat moet ik dan bij twitter gebruiken?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (2)

Probeer eens een andere bestandsextensie, misschien PNG of anders een lagere resolutie JPG.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Probeer ervoor te zorgen dat je plaatje kleiner wordt, tussen de 48 en 700kb. Dit is aan te passen via mspaint.exe
Het onderstaande heb ik via de twitter help pagina.

If your image won't upload, try these things:

1. Check your file type. Twitter supports JPEG, GIF, and PNG file formats. We've had difficulties with animated GIFs, so we do not support them. All existing animated GIF images will be left as they are, but no new ones can be uploaded. Note: profile pictures with nudity will be removed.
2. Make sure your image is the correct size. Your picture must be larger than 48k but no more than 700k or we wont be able to upload it.
3. Make sure your browser is up to date. Try upgrading your browser, or try using another browser, to identify if your upload problem is related to the browser you are using.