Facebook uitnodiging kan niet verstuurd worden, waarom niet?

Ik probeer een uitnodiging van Facebook te verzenden naar een e-mail adres, maar ik krijg deze melding:

"Aan een van de e-mailadressen die je hebt ingevoerd kan geen uitnodiging worden verstuurd. Deze persoon zit misschien wel op Facebook maar heeft beperkte privacyinstellingen."

Waaronder het e-mail adres staat waaraan ik het wil versturen.

Nu kan ik ook heel haar profiel niet vinden, maar ik kan ook nergens een functie vinden (bij de privacyinstellingen) om je gehele profiel af te schermen.

Betekent dat dat ze me geblokkeerd heeft?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (2)

Als het alleen bij haar niet lukt denk ik dat ze je inderdaad geblokeerd heeft. Máár met de nadruk op DENK ik! ga niet te snel conclusies trekken.
Wat altijd werkt is om naar de site van facebook te gaan, en dan (staat helemaal onderaan de pagina in kleine lettertjes) op 'help' te klikken.
Daar zullen ze hoogstwaarschijnlijk een goed en duidelijk antwoord op je vraag hebben!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als U op de volgende pagina leest,ziet U dat het wel degelijk mogelijk is ,om het profiel (deels) af te schermen.

http://www.facebook.com/home.php#!/help/?search=block

De volgende vraag+ het antwoord is misschien ook handig om te lezen :

Hoe kan ik bepalen wie mij vriendschapsverzoeken mag sturen?
1.Selecteer Privacyinstellingen in het vervolgkeuzemenu Account.
2.Klik op 'Instellingen bekijken' onder het kopje 'Contact maken op Facebook'.
3.Open het vervolgkeuzemenu naast 'Vriendschapsverzoeken aan jou sturen' en selecteer je instelling.

U kunt er dus bijna zeker van uitgaan,dat het om één van deze 2 redenen gaat.

Groet:Zoekertje