Hoe stel je dat in op Youtube?

Als ik bijvoorbeeld 'hond' zoek wil ik de laatste upload als eerste zien. Nu weet ik, je kan gaan naar: zoekopties - relevantie en dan uploaddatum. Maar kan ik dat ook vastzetten als standaard?
Want de volgende keer moet je dat weer instellen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Je zoek instellingen worden middels het URL (het adres wat in de adres bar getoond wordt onthouden).Elke keer als je een zoek instelling wijzigt wordt dit in het URL opgeslagen.

Je zou het volgende kunnen doen:
- Ga naar youtube.com
- zoek op hond (je url is nu: http://www.youtube.com/results?search_query=hond&aq=f)
- Kies zoekopties en selecteer de gewenste opties bv: sorteer op upload datum. Je url is nu: http://www.youtube.com/results?search_type=videos&search_query=hond&search_sort=video_date_uploaded&suggested_categories=1%2C15%2C24&uni=3
- Sla de pagina (dus ook het URL) op in je favorieten.

- Een volgende keer als je weer met dezelfde zoek instellingen wil zoeken hoef je alleen maar de favoriet op te roepen en het zoekwoord (dus bv kat ipv hond te veranderen).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Volgens mij kan je dat nergens standaard instellen en zal je het steeds handmatig moeten aangeven.