hoe krijg ik op mijn thuis computer weer toegang tot 'het netwerk'?

Ik krijg de volgende foutmelding als op een link voor het zoeken naar woonruimte klik in mijn mail:

-Geen toegang tot het netwerk-

Google Chrome ondervindt problemen bij het krijgen van toegang tot het netwerk.

Dit kan zijn omdat je firewall of antivirussoftware ten onrechte denkt dat Google Chrome niet op je computer thuishoort en daarom de internetverbinding blokkeert.
Sta Chrome via je firewall- of antivirusinstellingen toe het netwerk te gebruiken.
Als dit programma al wordt vermeld als een programma dat toegang heeft tot het netwerk, kun je proberen het uit de lijst te verwijderen en het opnieuw toe te voegen.
Foutcode: ERR_NETWORK_ACCESS_DENIED

Met de eerder gegeven antwoorden op gelijksoortige vragen kan ik niet uit de voeten....

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Internet
17.7K

Antwoorden (1)

Ga eens naar je antivirus programma en daar kan je waarschijnlijk ergens kiezen welke programma's zowiezo toegestaan moeten worden en daar moet je dan chrome toevoegen.

Toegevoegd na 1 uur:
Ik heb avast antivirus, ik denk dat het gelijkaardig is bij andere dus probeer het volgende eens te doen: (zie mijn foto:)
-eerst klik je met je rechtermuisknop onder de rode pijl (op het icoontje van je antivirus)
-Dan klik je links van de groene pijl op instellingen.
-Dan klik je rechts van de roze pijl op antivirus.
-Dan scroll je naar beneden naar het stukje uitsluitingen en klik je links van de oranje pijl op toevoegen (en je zoekt tussen je bestanden en programma's naar chrome.

Waarschijnlijk zijn de benamingen en interface anders bij andere antivirus programma's maar probeer mijn uitleg te volgen tot waar het gaat en dan mag je een screenshot sturen en zal ik proberen te helpen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Een idee hoe ik daar naartoe moet...? Configuratiescherm en dan?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Kijk naar mijn antwoord, ik heb het aangepast (ik kon geen foto toevoegen in een reactie).
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik kan via de rechtermuisknop de interface openen van AVG, dan ga ik naar EXTRA dan naar geavanceerde opties, dan naar identity protection, dan toegestane lijst, zoeken in programma's en chrome.exe toegevoegd?