Heeft er iemand een idee waarom ineens al mijn oude emails verwijderd zijn uit mijn inbox?

Ik heb deze account al 12 jaar en zat totaal nog niet aan mijn opslaglimiet. Bewaarde alleen emails die leuk waren en alles is ineens weg, sinds vandaag!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (4)

Is dit hotmail? Want daar is het al eens eerder gebeurd door een bug. Ik zou even een mailtje sturen naar je provider met de vraag of zij weten wat er is gebeurd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja het is inderdaad hotmail. Daar kan mijn provider toch niets aan veranderen?
Misschien heb je het mapje per ongeluk verwijderd waar je de mails in hebt gezet.?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee
Misschien staan ze nog in je prullenbak (trash folder)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee helaas
Altijd dit soort zaken naar je harde schijf zetten. Even een map maken en wegschrijven. Ik heb een externe harde schijf waar ik dit soort dingen bewaar.
Ik heb geen idee hoe dat zou kunnen. Ineens alles kwijt zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb ook een externe harde schijf maar dat lost het probleem op dit moment niet op.