Hoe verander ik de beschrijving (snippet) in google die onder onze website staat?

Als je onze website naam intypt op google komt daar in blauw de titel te staan. Daaronder staat een beschrijving.

Echter heb ik geen idee waar deze tekst vandaan komt op de site. Een tijd geleden hadden we deze misschien op onze site, maar half jaar geleden bijna alles veranderd. Iemand enig idee hoe we dit kunnen veranderen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Internet
1.7K

Antwoorden (1)

Wat die tekst aangeeft kan verschillen per zoekopdracht. Als je iets specifieks zoekt en dat komt voor in (een gecachete versie van) de website, dan wordt dat getoond. Je kunt de description meta-tag aanpassen van de webpagina. Deze wordt in de meeste gevallen getoond als de 'snippet' voor jouw site bij de zoekresultaten. De code ziet er als volgt uit : . Dit moet je plaatsen tussen en aan het begin van de webpagina.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt voor je reactie. De tekst die verschijnt is altijd hetzelfde. Het gaan om de website Share2start.com. Als je ook via crowdfunding duurzaam of andere termen zoekt staat de tekst eronder.