Mijn broer krijgt een foutmelding bij het openen van marktplaats.nl. Wat houdt deze waarschuwing in?

Zie onderstaande afbeelding. Hij krijgt deze melding alleen maar bij het openen van marktplaats of zoover. Geen enkele andere website geeft deze meldingen.

Enig idee wat er aan de hand kan zijn?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet
1.1K

Het beste antwoord

De browser wordt van de ene beveiligde zone doorgestuurd naar de andere onveilige zone. Volgens de beveiligingsinstellingen van Internet Explorer. Waarschijnlijk heeft hij een aangepaste instelling in zijn beveiligingszones staan, en niet de standaard instelling.

Op onderstaande link (engels) hoe je deze terug kan zetten naar de standaard waarden. (let er wel op dat het kan zijn dat zijn veiligheid hiervan wel lager kan komen te staan dan ze nu zijn)

Het is een tijd terug eerder voorgekomen dat Marktplaats met zijn spulletjes aan het knutselen is geweest en mensen ook deze problemen hadden, hij is in ieder geval de enige niet ;-)

Hij kan er natuurlijk ook gewoon Firefox op zetten, dan heb je dit soort problemen niet ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

als hij op oke drukt hij naar een afgeschermde pagina gaat die als veilig wordt beschouwd
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat heeft alles te maken met de veiligheidsinstellingen van zijn browser. Javascript staat uit/is beperkt. Verdere hulp nodig om het op te lossen, of komen jullie daar zelf nu uit?
AWM