Hoe kun je mailtjes automatisch laten sorteren in hotmail?

Hallo,

Hoe kun je ervoor zorgen dat je mail automatisch een mailtje in het desbetreffende mapje plaatst.

Mvg,Ella

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
@Ella:
Voor het gemak neem ik aan dat je hotmail via webmail (in je browser) leest. Hotmail is inmiddels al twee keer van naam veranderd (outlook.com, live.mail.com) en nog vaker van lay-out. Op dit moment (april 2014) is de werkwijze als volgt: log in op hotmail.com en klik op het tandwieltje rechtsboven (zo'n tandwieltje staat voor 'instellingen'). Ga in het menu naar 'meer e-mailinstellingen'. Onder het kopje 'Outlook aanpassen' vind je dan 'Regels voor het sorteren van nieuwe berichten'. Klik hierop en klik vervolgens op de knop 'Nieuw'. Vervolgens wijst het zich (hopelijk) vanzelf. hth, Sando

Antwoorden (1)

je moet de e-mail selecteren en dan opruimen en dan 'alles verwijderen in postvak IN, toekomstige e-mails blokkeren'