Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom download mijn xbox zo sloom?

Mijn probleem is dat mijn xbox enorm sloom download, zo kan ik bijvoorbeeld ook geen online fifa-potje spelen... Op mijn computer is de snelheid wel heel snel zo haal ik normaal met downloaden 4,5MB/s. Nu had ik altijd een internet kabel van mijn xbox naar mijn computer lopen. Wanneer dit goed was ingesteld kon ik wel gewoon fifa-potjes spelen op mijn xbox helaas door verbouwing is dit niet meer mogenlijk. Nu hoop ik de internetsnelheid op te lossen zonder kabel. ik heb deze ports al geforward: 88, 3074, 53 en 80 echter doet hij het nog steeds niet snel.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Internet
739

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Je kan in je draadloze Router ook een ander 'channel' kiezen (1-10). Soms is een draadloos 'channel' verstoord door signalen van buitenaf.
Sommige routers kunnen zelf een voorkeurs-channel kiezen, bij anderen kan het handmatig.
Bij mij loste dit veel op.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het port forwarden doet niets met je downloadsnelheid. Aangezien dat de Xbox nu op het draadloos netwerk zit (sowieso al een stuk trager dan lan) kan dit maar aan twee dingen liggen: of de afstand tussen de router en de Xbox is de groot of onderbroken. Of de router heeft om een of andere reden geen goede wifi.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Portforwarden doet wel iets met de download snelheid omdat deze niet meer vertraagt word door de firewall. Van beide dingen in jou antwoord is geen sprake mijn computer staat 1 meter van mijn xbox af en heeft wel goed internet

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding