kan ik mijn yahoo (mail) terugzetten in de versie zonder zichtbare conversaties?

er is al een vraag gesteld over het terugzetten van yahoo in de "oude" versie omwille van snelheid. dit wil ik echter niet doen, ik wil enkel de weergave van mijn mailberichten veranderen. in mijn yahoo krijg ik nu namelijk een overzicht van alle conversaties. erg vervelend als je moet antwoorden want ik antwoord vaak gewoon aan mezelf ipv aan de geadresseerde.
daarom zou ik deze weergave terug willen veranderen in een gewone weergave, dus waar je gewoon de mail krijg zonder geschiedenis.
kan dat? en zo ja, hoe?

10 jaar geleden
in: Internet
1.8K

Het beste antwoord

Bij Settings - Viewing email zet je het vinkje uit bij Enable conversations.
Plaatje bij antwoord
bamibal