Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik bij Gmail mijn berichtjes in een mapje plaatsen?

Ik heb Windows 8 en wil bepaalde mailtjes graag bewaren maar niet constant in mijn postvak laten staan.
Alvast dank voor uw reacties.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Internet
607

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Dat kan niet. Gmail kent alleen labels, maar die gedragen zich maar zeer ten dele als mappen. In elk geval blijf je in de web-interface mailtjes die in mappen zitten gewoon tussen de andere mailtjes staan. Pas als je Gmail gebruikt in combinatie met een mailclient zoals Outlook, dan zitten die mailtjes echt alleen in hun mappen.
(Lees meer...)
escape
10 jaar geleden
Amadea
10 jaar geleden
De berichten die je in een labelmapje hebt staan bevinden zich toch echt niet meer in de inbox.
escape
10 jaar geleden
Wel hoor. Kijk maar naar dit filmpje. In de inbox zie je mailtjes met die bonte kleuren, allemaal labels, waarin gefilterde mailtjes staan. Maar in de inbox zie je ze allemaal toch staan.
http://www.youtube.com/watch?v=iuIPKA_uAXY
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nou escape, die staan bij mij ook niet meer in mijn inbox. Mits ik "alle emails" aanklik maar dan komen ook echt alle emails tevoorschijn zelf verzonden prullebak etc..
bamibal
10 jaar geleden
Amadea heeft gedeeltelijk gelijk. "Inbox" is in Gmail in feite ook een label en geen map. Een mailtje kan zowel in Inbox staan en een ander label hebben. Maar ook alleen een ander label, en niet meer in Inbox.
Het grote verschil tussen mappen en labels is dat een mailtje meerdere labels kan hebben. Een mail in meerdere mappen kan niet, tenzij je kopieën van die mail maakt.

Andere antwoorden (1)

Volgens mij maakt het niet uit welke browser je gebruikt, maar zijn het de instellingen van Gmail die bepalen hoe je bewaarmapjes maakt. Dat gaat als volgt:
- Je vinkt de bij elkaar te bewaren berichten aan en klikt op Verplaatsen naar.
- Dan kies je voor Nieuwe creëren.
- Je neemt een herkenbare naam voor dat Label en klikt op Maken.
- Nu staat er in het rijtje labels aan de linkerkant een mapje met die berichten.
(Lees meer...)
Amadea
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
En als je al een mapje hebt aangemaakt en je klinkt op verplaatsen naar, dan zie je dit mapje al staan! Goeie tip een + waard! :)

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding