Kan ik iets via een engelse site bestellen

Hallo allemaal , gister avond was ik aan het kijken op verschillende sites voor een kado voor me vriendin ze vind twilight ge-wel-dig! ik zocht daar dus iets van , ik kwam op een engelse site waar ze , een twilight borstel , stijltang , krultang enzov hadden ik wou er dus iets bestellen maar de prijs stond er in dollars , mijn vraag is nu kan ik wel iets op een engelse site bestellen ? of zou dat niet mogelijk zijn omdat er stond dat het dollars waren?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Internet
3K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Check wel of er staat 'free delivery wordwide' anders kan je import heffingen betalen. Maar dat geven ze altijd wel aan.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Let er op als het van buiten een EU-land komt dan is het slechts tot € 22,00 vrij van invoerbelastingen. Engeland is EU en dan geldt die limiet niet.

Antwoorden (1)

Meestal heb je voor bestellen op een buitenlands site een creditcard of Paypal nodig.
Ik betaal vaak met Paypal, als je dan bij betalen komt, zie je het bedrag automatisch omgerekend worden in euros.
Of het op de site in dollars staat maakt niks uit, kijk wel even goed op de site of ze wel naar Nederland leveren.

Voor recente wisselkoersen kun je hier kijken www.xe.com

Toegevoegd na 1 minuut:
Ja, je kunt dus bestellen, ook al staat het in dollars.
Let alleen op de volgende dingen:
- het moet een betrouwbare site zijn (google of je reviews kunt vinden)
- ze moeten naar Nederland kunnen leveren
- vaak werken ze met creditcard of Paypal, die moet je natuurlijk wel hebben
Ritsuka
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
En dat paypal , moet ik daar een hele nieuwe rekening voor afsluiten ?
Ritsuka
10 jaar geleden
nee, dat hoeft niet. Maak een Paypal account aan (met een heel goed wachtwoord!). Deze kun je koppelen aan je bankrekening, dan kun je betalen door in te loggen met je Paypal account en toestemming te geven voor de betaling, en een dag of 2 erna word het dan van je rekening geschreven.
Maar het koppelen van de rekeningen duurt wel even, je moet bewijzen dat jij het bent, dus je geeft je bankrekening nummer door, dan word er 2 hele kleine bedragen op je rekening gestort, en die moet je op de paypal site weer invullen (bijvoorbeeld 0,07 en 0,13).
Daarna zijn ze gekoppeld
Ritsuka
10 jaar geleden
Ik heb hier een site met instructies gevonden: http://computertotaal.nl/overige-elektronica/bankrekening-koppelen-aan-paypal-3423