Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

sweet page: hoe kom ik er van af?

als ik op de knop van google chrome druk, krijg ik voortaan 'sweet page' als openingspagina. die ook nog een traag is, heel traag. hoe los ik dit op?

Toegevoegd na 52 seconden:
het is ook net of pc er trager door wordt, zeker bij bezoek aan internet

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Internet
561

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Download AdwCleaner
http://general-changelog-team.fr/fr/downloads/finish/20-outils-de-xplode/2-adwcleaner

Klik met de rechtermuisknop op AdwCleaner.exe en selecteer ‘Als Administrator uitvoeren‘
Klik eerst op Scan, daarna op Clean

Mocht de pagina hierna toch nog verschijnen:
1. Klik op het Chrome-menu op de browserwerkbalk.
2. Selecteer Instellingen.
◦ De knop 'Startpagina' toevoegen aan de browserwerkbalk
De knop 'Startpagina' is standaard uitgeschakeld. Vink in het gedeelte 'Uiterlijk' het selectievakje 'Knop 'Startpagina' weergeven' aan om deze weer te geven op de browserwerk.
◦ De startpagina instellen
Wanneer het selectievakje 'Knop 'Startpagina' weergeven' is aangevinkt, wordt eronder een webadres weergegeven. Als u wilt dat er een andere webpagina wordt geopend wanneer u op de knop 'Startpagina' klikt, klikt u op Wijzigen om een link op te geven. U kunt ook de pagina 'Nieuw tabblad' selecteren als uw startpagina.
(Lees meer...)
SimonV
10 jaar geleden
fremar
10 jaar geleden
http://www.redmijnbrowser.nl/adware-reclame/sweet-page-com-verwijderen-virus-verwijder-instructie/
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
dit was het perfecte antwoord, heeft echt geholpen!

Andere antwoorden (1)

Rechtsboven in je (Google Chrome) browser zie je (onder het kruisje, naast de adressenbalk) 3 streepjes, Klik hierop.

Dan zie je een lijst, kies de optie "Instellingen".

Onder het kopje "Opstarten" kan je verschillende opties kiezen.
Klik op de derde optie "Een specifieke pagina of een reeks pagina's openen".
Klik daarna op de optie "Pagina's instellen".

Nu kan je aangeven welke site je geopend wilt hebben op het moment dat je Google Chrome opent.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding